Bij opa en oma in Heemskerk

1 juli 2015 - Wijk Aan Zee, Nederland

Hallo allemaal,

ik ben nu logeren bij opa en oma in Heemskerk. Tot en met 19 juli. Daarna ga ik met papa naar Italië. Om jullie te vertellen wat ik allemaal heb gedaan en waar we heen zijn geweest hebben opa en ik een reisweblog gemaakt. Voor verhaaltjes en foto's.

Dinsdag 30 juni

Laatste dagje op school!! Een paar uurtjes gelukkig maar, jippieieieieie!!! Opa had mij opgehaald van school en heb ik eerst mijn rapport aan papa laten gezien op kantoor. Toen met de auto naar Heemskerk. Het was wel een beetje warm en ik viel al gauw in slaap; bijna de hele weg liggen slapen. 's Avonds hebben we de roeitrainer van opa gemaakt en onze sportschool “de spierenkweker” of “zweethok” geopend. Ging super goed, kijk maar naar de foto's en het filmpje.

Woensdag 1 juli Een dagje aan zee

Vanmorgen eerst weer trainen in de “spierenkweker”. Hardlopen op de loopband, roeien en gewichtheffen. Daarna zijn we naar de zee gegaan in Wijk aan Zee en we zagen wel 10 kwallen. En we hadden heel veel garnalen gevangen (ook foto's van). Maar die gingen al gauw dood, omdat het water in het emmertje te warm was geworden. Het was ook zo heet in de zon!! Toen we thuis kwamen was het zo warm in de achtertuin, dat ik lekker binnen ben gaan zitten. Vanavond heeft oma lekker spaghetti gekookt.

1. Judith Hermans:
    1 juli 2015
    Wow, wat een mooie blog William! Leuk om te lezen wat je allemaal beleefd!
  2. Bart:
    2 juli 2015
    Hé Willy!
    Toffe blog heb je gemaakt.
    Ik kijk uit naar je volgende bericht.
    Tot morgen!