Wat hebben we gedaan deze week??

12 juli 2015 - Heemskerk, Nederland

Dinsdag 7 juli

Vandaag was het opa's en oma's oppasdag op Madelief. Ik heb haar af en toe geholpen met gaan zitten en kruipen.

Woensdag 8 juli

Met oma boodschappen gedaan bij Appie Heijn. Helaas geen plaatjes meer; de Freekie Vonkie actie is afgelopen. Ook geen bakje met ruilplaatjes. Geen nummertje 123 dus.

's Middags met oma naar de bibliotheek geweest en een superballon gekocht. Met opa op het grasveldje mee gespeeld, maar hij was al weer snel een beetje lek.

Donderdag 9 juli

SPORTDAG!! 's Middags naar het bos en de duinen. Oma en Judith en Madelief eerst met de auto en daarna 2 kilometer lopen naar een restaurant bij de Kruisberg. Opa en ik op de fiets. Die hebben we daar tegen het hek gezet en toen zijn opa en ik een paar keer de Kruisberg opgewandeld, om te oefenen met mijn bergschoenen. Het ging goed, maar opa's bergschoenen zijn toen helemaal kapot gegaan; de zolen vielen er bijna vanaf, zo oud waren die schoenen al. Thuis heeft opa ze meteen in de vuilnisbak gegooid.

Na de wandeling hebben we bij het restaurant nog wat gedronken en een ijsje gegeten. Er waren ook ezels aan een touw en loslopende hanen en kippen met kuikens en dikke konijnen in een hok (ik denk voor de Kerst). Na het restaurant hebben we bij De Patatoloog nog een patatje gegeten en een ijsje.

Vrijdag 10 juli

's Morgens met oma boodschappen gedaan. 's Middags naar Beverwijk, naar een film geweest: Nature 3D. Een mooie natuurfilm waarbij we met een 3D-brilletje moesten kijken. Super gaaf, het leek wel of de dieren zo de zaal in kwamen! Maar ook wel een beetje eng soms.

Na de film hebben oma en ik pizza's gemaakt, voor als pappa vanavond weer hier komt!!

Zaterdag 11 juli

Lekker uitgeslapen samen met pappa. En samen boodschappen gedaan voor als we naar Italië op vakantie gaan. 's Middags hebben pappa en ik geoefend om onze nieuwe tent voor de vakantie op te zetten. Opa en oma mochten niet helpen want we moeten het straks ook samen kunnen. En het ging heel goed. En de tent is lekker groot!

's Avonds met pappa en opa en oma spelletjes gedaan: yatzee en pesten.

Zondag 12 juli

's Middags met pappa en oma en opa naar een openluchttheater geweest in Bloemendaal. Daar was een piratenshow, met muziek en dans. Het was erg leuk.

Toen pappa weer naar Arendonk was gegaan heb ik met opa en oma nog bijna een uur gevoetbald (pingelen, mannetje uitspelen en op doel shotten) en gelummeld. We hadden het daarna keiwarm!!

1. Bart:
    13 juli 2015
    Dag man.
    Het was weer een gezellig weekend.
    Je boft maar met zo'n liefe opi en omi!
    Ik hoop dat de tent opzetten in Italie net zo snel gaat als dat het zaterdag ging.

Tot vrijdag!
    Papa